Veelgestelde vragen
Bestellingen
Doorgaans worden bestellingen voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd, mits alle producten uit 1 filiaal komen. Zijn er producten die uit meerdere filialen moeten komen, kan de levertijd tot 2 werkdagen langer duren.
Dat is mogelijk zowel in onze winkels als via de webshop. Een aankoop van nieuwe producten via de winkels dienen binnen 24 uur ongeopend met bon geruild of geretourneerd te worden. Via onze webshop dienen nieuwe producten ongeopend geretourneerd te worden. Indien wij een fout hebben met de bestelling, nemen wij de kosten voor onze rekening. Wij geven garantie op onze gebruikte producten. Neem altijd contact met ons op als er een probleem is.
Dat is mogelijk, volg de stappen vanaf het winkelmandje naar de kassa. Zodra je kan kiezen voor de verzendmethode kan je kiezen voor afhalen in de winkel en filiaal naar keuze. Zodra de bestelling voor je klaarligt, krijg je een mailtje om het af kunnen halen.
Voor bestellingen die door de brievenbus passen met een waarde onder de 15,- rekenen wij €3,95 aan verzendkosten. Voor brievenbuspakketjes boven de €15,- rekenen wij €1,98 aan verzendkosten en voor bestellingen die in een pakket verstuurd moeten worden, rekenen wij €4,99. Bestellingen naar het buitenland vallen hoger uit. Voor België rekenen wij €4,99 voor een brievenbuspakket en voor pakketten €9,99.
Producten
Het is mogelijk om bij ons de nieuwe games te pre-orderen. Dat kan gemakkelijk door even bij 1 van onze filialen langs te gaan of even te bellen naar het filiaal waar je het af wilt komen halen. Zodra de release is, geven we even een belletje dat het klaar ligt. Online hebben we ook pre-orders in onze webshop staan, waardoor de nieuwste games ook online te bestellen zijn en op de dag van de release bij je op de mat vallen.
Ook is het mogelijk om een bepaald product voor je te bestellen, indien het rechtstreeks bij onze leverancier verkrijgbaar is. Mocht het een product zijn die we doorgaans niet snel meebestellen, vragen wij wel om vooraf een betaling te doen, om er zeker van te zijn dat het product afgehaald gaat worden.
Wij nemen helaas geen reserveringen aan voor tweede handse producten, omdat we afhankelijk zijn van inruil en we nooit van te voren weten wanneer iets wordt ingeruild. Het vergt van ons een te grote administratie om alle wensen voor tweede handse producten bij te gaan houden.
Overige
Dat is mogelijk, mits de producten in nette staat is. We bepalen de prijs aan de hand van de actuele marktwaarde en voorraad.
Dat is mogelijk, mits we er op dat moment de middelen voor hebben. De contante waarde wordt bepaald door de inruilwaarde, waar een derde deel van vervalt.
Contact
Indien er vragen zijn, is het heel makkelijk om even telefonisch contact op te nemen met het dichtsbijzijnde filiaal. Dan is er gelijk direct contact met 1 van onze medewerkers.
We zijn te bereiken tijdens openingstijden die te vinden zijn op Google. Is er een vraag over een online bestelling, neem dan telefonisch contact op met ons filiaal in Stadskanaal. We zijn natuurlijk ook te bereiken via de mail, Facebook, Instragram of het contactformulier via de webshop, maar dan kan het even duren voordat we antwoord geven.
We proberen alle berichtjes zo snel mogelijk te beantwoorden. Om contact met ons op te nemen via de webshop klik hier.